Mayazim Kızlar bebeğim 3 aylık doğduğu günden beridr hiç kusmaadi . Bugn 2 kere küstü ve ishali var neden olmuştur sizce
Tazeanne3434 Bize probiyotik ve zinco şurup vermişlerdi sizin küçük biraz nasıl bi tedavi izlenir bilmiyorum ama ihmal etmeyin
Birdunyabircennetannesi Mayazim Gürültülü şekilde miydi ve rengi sarı sırf su şeklinde miydi? Bir de ateşi var mı
Birdunyabircennetannesi Mayazim Bir hastaneye gidip kaka tahlili vermenizi tavsiye ederim. Rotavirus olabilir tabi korkutmak istemem belkide normal ishal durumudur. Yarın eğer ishali çok artarsa kaka tahlili yaptırın mutlaka. Geçmiş olsun