Gizemzeybepcnbz Merhaba bebeğim tam 5 aylık yüzüstü durduğunda kollarıyla kendini kaldırmıyor . Oyuncaklara uzanmaya çalışıyor oynuor ama çok çabuk yoruluyor hemen kafasını koyuyor yere bu normalmi sizce görüyorum kollarının üstünde duruyor diyorlar üzülüyorum😓
okuyor Gizemzeybepcnbz ilk aydan itibaren her gun karın ustu egzersiz yaptırdiniz mi? Yaptirmadiysaniz yaptıkça güçlenecek kaslari
annebenanneoldum Benim bebem de o şekilde aynen hatta yorulunca ağlamaya başlıyor, çok az bir süre kaldırıyor gerçi hiç kaldırmıyor degil