3 buçuk ay çektim çok kötü bir durum( mustela,lansinoh,kantaron yağı) hepsını denedim bana fayda etmedi en sonunda vazelin kullandım emzirmeden önce sildim tabiki ancak o fayda etti gerçekten benim çok kötüydü durumum bebek vazelini kullandım ben ama herhalde diğer vazelinlerde fayda eder. Yanlış emme desem tek göğsümde oldu yanlış emen iki göğsü de yanlış emer diye düşünüyorum gecmıs olsun