Deletedmom_33 Sari55 Normal süt diyorsanız 1 yaş altı verilmez. Mamayı bırakacak bir durum yok bizde 7 ay 12 günlüğüz 1.5 yaşında bırakmayı düşünüyorum veya isterse gece vermeye devam edebilirim 2 yaşına kadar
Sari55 Yok normal süt zaten veremem ama ek devam sütü var ondan dedim kaşik mamada yiyo ek gidada iyi yemek falan