Ozlem_59 Kızlar uyuyamıyorum resmen hamileyken boyatmayın diyorlar ama emzirirken hiç duymadım kızım üç aylıkken boyattım şimdi tesadüfen biyerde okudum boyatmayın kansorejen olabilir diye çok morelim bozuldu ya off
Eymeniim Valla ben hamileyken de amonyaksiz boyayla boyadım birşey olmadı çok şükür şimdide boyamak istedim ama okudum ki emzirirken boyanmaz bende karar veremedim o kimyasallar hep deriden emiliyor süte karışıyor cesaret edemedim arı maya gibi geziyorum :((
Ozlem_59 Eymeniim hangi kimyasalı kontrol edicez ki sağlık ocağının verdiği devitte bile paraben varmış
Eymeniim Birşey olmaz merak etme binde bir ihtimal onlar o kadar ünlü doğuruyor hangisi boyamiyor saçını Allah aşkına neredeyse çoğu anne en az 1yasina kadar emziriyor hiç mi kimse boyamiyor ne olacak
Ozlem_59 Haklısınız kesinlikle ama bezin mendilin şampuanın en doğalını kimyasalını almaya çalışırken bunu yapmış olmak çok canımı sıktı kötü hissettim