Gulumseyememdedim çoook teşekkür ederim çok sağolun 🙏 size de çok geçmiş olsun gerçekten çok zor zamanlar Allah’ım tekrarını yaşatmasın sağlık versin yavrularımıza. ❤️ Atlattık çok şükür biz De 5 gün yoğun bakım, 3 gün servis sonrası dün taburcu olduk🥹. İnanın hiç bir belirti göstermedi gece iki kere öksürdü ona kalktım çünkü hasta değildi öksürmesi normal gelmemişti. Öksürmenin ardına zor nefes aldığını görünce hemen götürdük hastaneye ciğerlere indiğini öğrendik enfeksiyonun anında aldılar yoğun bakıma. Bize de sürekli hava verildi ama ciğerlere indiği içim basınçlı hava verdiler yüksek dereceli makinelerle, basıncı yavaş yavaş düşürerek ilerledi sürecimiz. Antibiyotik ve çok ağrısı olduğu içim ağrı kesici veriyorlardı. Bizim de serumumuz yoğun bakımdan çıkana kadar takılıydı. Allah kimseye yaşatmasın zor günlerdi 😔