Zehraaa4167 Allah senden de razı olsun ❤️ öncelikle Emzirme işlemini uykudan önce yapın. Ve bunu yatağında odasında yapmayın. Oturma odada emzirin. Sonra uyutun. Yataga koyun yanına uzanın yada oturun öyle uyumasını sağlayın. Bekin bu binkav gün içinde olacak bişey değil. Biraz sabır ve zaman. Benim bebeğim doğduğundan itibaren kendi odasında kendi uyur. Ama bu düzeni kurmak benim 2 / 2 buçuk ayımı aldı. Her gün bu şekilde uykuya geçirmeye başlarsanız inanın alışır. 7 aylık olmuş. Kilo alımında gelişimin de bı sorun yoksa gece beslenmesini bırakın. 6 aydan sonrası açlık değil alışkanlık oluyor. Kararlı olun . Bebeklere düzeni öğretmek istiyorsanız en önemli kural kararlı olmak. Pes etmiyceksiniz. Agliycak uykusuz kalcaksiniz. Ama inanın sonu çok güzel olcak.