Kızlar geçenlerde kadın doğum doktoruna gitmiştim gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı doktorda bana duphaston verdi 5 gün kullan 5 gün sonra bırak dedi. Bende 5 gün kullandım bırakalı 3 gün oldu hala adet olmadım belirtim yok şu an kullananlar kaçıncı günde adet oldu ?