Merhaba. Özel hastanede kopru icin dis kesildiginde, gecici protez uygulaniyor. Disler hazirlanana kadar (yaklasik bir haftalik surec) herhangi sorun yasanmiyor. Devlet hastaneleri gecici protez yapmiyor mu? Ben bu konuda bilgim olmadigi icin devlete gittim. Suan bir kac disim kesildi. On gun sonra yenileri yapilacak. Agzima gecici protez uygulanmadi. Ne yemek yiyebiliyorum ne disime bir sey dokundurqbiliyorum. Canım cikiyor resmen. Bu sadece gittigim hastaneye ozgu mu yoksa hic birimi onemsemiyor. Lutfen bilenler yazsin