17 aylık bebeğim 3 gün oldu kesin bir kararla gece beslenmesini bıraktım. 3-4 defa uyanıp emip tekrar dalıyordu komple kesmek istemiyorum çünkü gündüz sıkıntı yokta gece içtiği süt agzında kalıp temizlenmeyince dişlerimizi çürüttü 🥲 neyse iyice aşıladım uyumadan önce son kez meme içiyoruz sonra onlar süt toplamaya gidicek sabah hava aydınlanınca geri gelicekler sana güzel sütler getirecekler diye. saat 10 gibi uyuyor yani 10 gibi emzirdim sabaha kadar emzirmicem ama gece uyanıyor pış pış su vs bi şekilde idare ettim 3 gündür bugün 4. gün. ama yanlışmı aşıladım çünkü gece meme diye aglamıyor ama sabah 6,5 gibi yani hava aydınlandığında kendini yırtarcasına ağlıyor ve söz verdiğim için emziriyorum 🥲 çünkü hava aydınlanınca süt içiceksin dedim. gece emzirmesi kesmek nasıl olmalı sabah 6,5 da emzirmek geceye giriyormu beni bi aydınlatabilirimisiniz