Gzdklc gece gündüz olarak değil de mesela çok yorgunum sağım yapamadım emzirme yapamadım 1 öğün mama verip dinleniyorum o sürede
Bu günden güne değişiyor bazen 3 öğün mama oluyor
Bizde 3 buçuk aylığız philips avent 3 numaralı biberon başlığı ve kolik gaz sancısı önleyici biberon ile devam ediyorum
bizde doğduğunda sarılık vardı, ben ilk günden itibaren biberon verdim Işın tedavisi alsın istemedim yavaş yavaş düştü,lansinoh 2 li elektrikli pilli otomatik göğüs pompası kullanıyorum ürünlerinden hepsinden çok memnunum hepsini e bebekten aldım,
Biraz psikopatça gelebilir ama ben sağım yapıp içtiği o süt miktarını görmeden rahat edemiyorum.. eğer üşenmeyeceksiniz benim gibi yapın..