momybaby valla aramızda 11 yaş var o yüzden tam hatırlayamıyorum ama çok iyi konuşuyodu o aylarda. Çok erken yürüdü. Okumayı yazmayı kendi kendine öğrendi 4 yaşında. Rüyalarını anlatabiliyodu mesela. Kaç yaşındaydı hatırlayamıyorum ama küçüktü sanırım 2-3 yaşındaydı bana “piranalar mı köpek balıklarını yer, yoksa köpek balıkları mı piranaları?” diye sorup sonra ben bilemeyince cevap vermişti😂 değişikti yani yaşıtlarından çok farklı olduğu belliydi.