Merhaba arkadaşlar. Yedi aylık kızımın odasını ayırdım ve odası için gece lambası bakıyorum. Karanlıkta yatması gerekiyor diye okuyorum ama odasında karanlıkta bırakmak da pek içime sinmiyor. Siz nasıl bir yol izlediniz? Öneride bulunabilecek var mı acaba aranızda?