KubraKaranKaya bez takibi ile bebeğinizin doyup doymadığını çok güzel anlarsınız, çiş ve kakaya göre demek ki doyuyor yavrunuz. Bebeklerin doğduktan sonra ağırlıklarının %10 una kadar kaybının normal olduğunu biliyorsunuzdur, bir sonraki kontrolünüzde muhtemelen kilo almış olduğunu göreceksiniz :) sütünüzün artması için 2 saati bile beklemeyin sık sık emzirin, emzirirken bebeğinizin yutkunduğundan emin olun, pasif emzirmedeyse çenesini, boynunu veya ayaklarını gıdıklayın uyandırın. En az 3 lt su, bebek uyudukça uyku ve bol yeşillik ile sütünüzü kaliteli hale getirebilirsiniz. Bana hipp emziren anne çayı çok iyi geldi, tavsiye edebilirim.