Seydameva KROAG ben veriyorum bir kaç çeşidini özellikle Erikli bence iyi gibi bi zararı yok Ama siz bilirsiniz tabii 😌
Sibel0637 KROAG doktor değil ama kardeşim bebekken sürekli ondan yediriyoduk hiç bir zararını görmedik aksine fosur fosur bir çocuk oldu ek gıdaya geçince 🤭 şuanda 8 yaşında ve hâlâ sağlıklı çok şükür 😁
Toprakbey KROAG havalar sıcak olduğu için dışarı çıktığımda mecbur veriyorum çoğunlukla dışarda bunu yediriyorum. Evde yaptığım çabuk ekşiyip bozuluyor çıktığımızda 😥
Pelin05 KROAG bende yediriyorum canım üstünde organik tarım ibaresi var. Onları güvenli bir şekilde alabilirsin ☺️
KROAG Çok teşekkür ederim yorumlarınız için.Bizde bu gün doktorumuza gittik bende sordum organik olanlsrı yani organik ibaresi olsnlsrı verebilirsin hiö bir zararı yok dedi.Yedi aylık olduk o zaman kavanoz mamaları yeme vakti☺️ internette var ama ben büyük market ve eczanelerde bulabileceğimi düşünüyorum daha hiç araştırmadım