Nimiko Cakiremine931 evet gıttık ultrason çektirdik ozmankı ölçümü hatırlamıyor ama ayına göre uygundu en son 6 aylıkken ölcüldü 42 küsürdü. Ama çocuk nöroloğuda çocuk doktoru da tamamen kapanmış olsa bile d vitamınıne devam etcez dedı