2prnses1prens ben bir tek çıtçıtlı body ile yatırıyorum zaten fazla giyince uyumuyor bile ilk doğduğunda nisan ayı biraz serindi giydiriyordum ama yine az giydiriyodum bodysini asklı giydirip üzerine zıbın giydiriyordum mesela. Ama mayıs sonlarına doğru aşırı ısındı havalar ve sadece body ile geçti yazımız. Hala öyle. Bence ev sıcaksa hiç kat kat giydirmeyin uzun kollu bir body altına bir pijama ve hafif çorap yeter yavruya