Ecrin2021 3 sene içinde 3 kez sezaryan oldum😂doktorum en az 2 yıl ara demişti ama ilk sezaryandan 6 ay sonra gebe kaldım hiç sorun yaşamadım dikişlerin patlaması çok zor bi ihtimalmiş sadece ağrın olur demişti doktorum ama çok az hafif ağrılarım olmuştu 3. Gebeliğimde daha acı çektim tabi