Minikminik Bebeğim 4 aylık hergün aynı saatte ağlıyor çok uykusu oluyor gözleri kızarıyor ama 11/1 arası sürekli ağlayıp uyumamaya diretiyor 4 ay atağı mı🥹
Edahayal Ay inşallah geçer dışarı çıktık yürüdük geldik uyudu şimdi uyurkende ağlıyor kendi kendine susuyor biraz parol verdim ağrısı mı varki diye. Hep sokakta dursun istiyor
zeytindalii Edahayal bizim de öyle bir dönem oldu baya gece sürekli dışarıda bebek arabasıyla gezdik sonradan geçti çok ağladığında calpol veriyorduk .