Gnssn benim kızım da öyle maalesef bi de üstüne hastalandı yudum girmiyor boğazından içeri zorla şurup veriyorum o kadar. Gerçekten çok yorucu bişey aylardır 8.5 kilo 13 aylık olmak üzere, yemiyor diye daha çok emziriyorum hasta diye acaba memeden mi diyorum ama vermeyince de çok ağlıyor