merkurkedisiii Arkadaşlar 1. Yaş günü elbisesi nereden aldınız memnun kaldığınız instagram sayfaları veya Trendyol linkleri kız bebek için ☺️
Berilsmom13 merkurkedisiii lc den aldım %30 indirim kuponu geldi gelince bakıyim dedim ordan beğendim ama daha gelmedi beklemedeyim 🙋🏼♀️
bayankitapkurdu merkurkedisiii https://ty.gl/aqodbfrbx2 Kızım yok ama olsaydı kesin böyle bişey alırdım 🥹 https://ty.gl/f4dlagozac Ya da bu
Tubiii31 Berilsmom13 bende bunun yeşilini çok beğenmiştim sepete de ekledim maaş yatsında öyle alim acelem yok derken tükenmiş 🙄🥲
Berilsmom13 Tubiii31 benimde tercihim yeşildi ama beden yoktu yoksa yeşil daha hoşuma gitti 😂 bide %30 indirimle daha uyguna geldi ama güzel elbise belki mağazalarda vardır bi bakın
Tubiii31 Berilsmom13 bakıcam ama sanmıyorum altında iadesi ve değişimi sadece online olarak yapabilirsiniz yazıyordu yanlış okumadıysam
Berilsmom13 Tubiii31 Buda fena değil benimsin aldığım şey gibi oldu böyle sanki küçük prenses 😂 annemde diyo gavur çocukları gibi oldu 😂