Derinsmommm Son kez denize girelim diyoruz soğumuş mudur sizce girebilir miyiz? Kızım 1.5 yaşında üşür mü acaba yarın hava güzel görünüyor
Laren Derinsmommm İstanbul’da sahil bölgesinde yaşıyorum. Bence bebekle girilmez o kadar sıcak yok ben sezonu kapadım şahsen 😅
Derinsmommm Alpingo aslında bütün yaz girdik biz denize, yazlık kesimlerde giriyoruz hiç pis görmedik. Bir de biz sabah 8-11 arasında girdiğimiz için çok sakin oluyor.
Derinsmommm Laren bizde büyükçekmece kumburgaz taraflarında giriyoruz, ben de tereddüt ettim ya. Eşim son kez girelim dedi ama bilemedim.
Derinsmommm KonudanBagimsiz Crcs hey allahım bir cesaret bir şeyler yapalım diyoruz fırtına, sağnak ne varsa geliyor 😂
Crcs Derinsmommm yarın düğün var o yüzden ilgimi çekti. Bugün de bunaltıcı Bi sicak vardı o nedenle olma durumu yüksek bence. Kısmet diyelim 🤷🏼♀️
Birdunyabircennetannesi Derinsmommm Bence şuan bebekle girilmez. Havalar çok acayip bir soğuk bir sıcak ve o çok sıcaklar gitti. Yine de siz bilirsiniz. He siz girebilirsiniz o kadar soğuk değildir ama bebeğiniz hasta olabilir