Doğum sonrası kokulu akıntım vardı Sonra bir anda idrar yerimden acı olmaya başladınoturup kalkarken hep yakınım bi kişiye durumu söyledim o da antibiyotik kullanman lazım emzirirken kullanmazsın dedi aradan 4 gün geçti ve ben çok çok daha kötü oldum doktora çıktım fitil verdi antibiyotik verdi ama idrarımı zorla yapıyorum dün yoktu bugün başka başka yerlerde ağıran sivilceler çıktı çok moralim bozuk canım ayrı yanıyor böyle olan var mı geçti mi bu sivilceler için krem istemem gerekir mi doktordan