gulsum11 Kızlar iyi geceler 45 günlük bebeğim var kolları sürekli yüzünde kundak etsem asla durmuyo ellerini yanına alsam tekrar yukarı kaldırıyo havalarda soğudu uyurken kollarını örtemiyorum ne yapmam lazım var mı benimle aynı durumda olan
lyl0742 gulsum11 oğlumda öyleydi bende hiç kundak yapmadım herkes elleriyle kendini uyandırır çocuk bağla dedi ben yapmadım yapmak istemedim uyandırsın nasıl isterse öyle uyusun dedim hep odanın içerisini sıcak tuttuğunuz müddetçe kolları uzun kollu olunca bir sorun olmuyor üstelik kış bebeğiydi oğlum bence çok evham yapmayın kundak yapamadığınız için
gulsum11 lyl0742 bana da aynısını diyorlar yüzünü cırar kendini uyandırır kolları ağırır vs ama benim tek takıldığım üşümesi teşekkür ederim oda sıcaklığını felan düşünmemiştim hiç😂😇