Hanimlar oglum tam 6 ayini doldurunca ek gidaya basladik. Ben oyle gelenekci annelerden degilim, doktor ne derse onu yapanlardanim. 3 gun kurali ile bir sekilde tadim ayini tamamladik. 7. Aya girdgmde yavas yavas farkli tarifler deniyorum corba yapip icine pirinc sehriye veya ekmek ici koyuyorum, meyvelerini puturlu birakiyorum ama bogazinda kaldi gibi yaptginda nefesim kesiliyor. Ben bu panik ataklikla yutmayi ciğnemeyi nasil ogreticem bi akil verin lutfenn