mehtapayas11 yeğenim 2 kez oldu doktor bu sefer kesin normale döner diyemem süreç uzun heran tekrar eskiye döner dedi cidden 1 ay geçmeden yine çıktı bu böyle böyle devam edebilirmiş maalesef biraz yıpratıcı bi süreç allah yardımcınız olsun bence ailenizden destek alın gelsinler yanınıza birilerinin yardımı çok iyi gelir
Zira iki ameliyatta da annem gitmişti yengeme yardıma