2melekannesiiiiii Ayyy kızlar bende mi bi değişiklik var yoksa ikinci sezaryen diye mi böyleyim dikiş yerlerimde ne ağrı ne sızı ilkinde ağrıdan tuvalete bile gidemezdim 😐😐😐 daha dün sezaryen oldum
Eysar 2melekannesiiiiii benimde çok şükür öyle geçti hastaneden eve geldim duşumu alıp kahvemi yaptım içtim hastaneye gitmeden önce yatak hazırlamış tim halbuki kendime gelince topladım hemen
[silindi] 2melekannesiiiiii ay şansa bakın bende bugün bunu düşünüyor dün acaba ikinci birinciden daha mı zordur diye çok korkuyorum ikinci gebelikten
Busesrkan Benimde arası 1.5 yaş bende sezeyanim çok çabuk toparladndim.hic bir sızım olmadı.yada oldu büyük kızım kıskançlık şeylerin girdiği için umursamadım dikislerimi 😊 tek sıkıntı 3 Ay kapanmadı hep antibiyotik kullandim
Mommqueen 2melekannesiiiiii bende öyleydım canım annem hep ikinci üçüncü dhaa kolay olur derdi inanmazdım