Bebeğim 35 haftalık doğdu. Ek gıdaya ne zaman geçilmesi gerektiğini düşünüyorsunuz? 3 buçuk aylık bebeğim ve bu pazartesi işe başlıyorum. Maalesef ne biberonla ne şırıngayla nede kaşıkla beslenmek istemiyor. Bi türlü alıştıramadım. Ben gelene kadar zar zor belki 50 cc sütü zor bela içirebiliyorlar ortalama 5 saat aç kalmış oluyor. En azından ufak ufak ek gıdaya başlasak onları tüketir mi acaba diye düşünüyoruz . Erken mi olur? Bunu soracağım bi doktor bile yok burada maalesef . Şırnaktayım.