mutludilek aptamilde şeker yok canım hiç inanma sen ona. çünkü içerisinde anne sütündeki laktoz var. hiç bi mamada da yok sen düşün. diğer mamalarda asıl sofra şekeri var araştır göreceksin
Yusufunannesiaybuke Suu06 benm oğlumda doğdugundan belli kabızlık vardı aptamil kullanıyordum sonra bebelac gold kulanmaya başladım kabızlık sorununa cok aşırı iyi geldi ama gaz konusunda pek fark etmedi