Ysgl26 zgeayaz grip olduğundan emin miyiz ? Kovid de olabilir başkambişy de önce bi doktora gösterin. Kafanıza göre tedavi.ilaç.bitki bişy vermeyin
Asyaveannesi04 zgeayaz benimki de grip 8.5 aylık 39 derece ateşle acildeydik tüm gece dolven verdim yarım ölçek bol bol burnuna fizyolojik serum sıktım bezle ılık kompleks yaptım şuan daha iyi çok şükür yavrum
flowerfly zgeayaz benden grip geçmişti kızıma. Calpol verdim. Ebeye sordum. Serum fizyolojik yaptım ve biberon a ıhlamur yaptım ılık o çok iyi geldi sabah akşam.