Bebeğim 9 günlük sezeryan oldum başta sütüm kesildi 5 gün mama verdim ve emzirmeye calistim şimdi sadece emziriyorum.. çok şükür sütüm geldi bebegimde tutuyor biraz uykumuz ağır bazen uyandiramiyoruz.. 5 6 saate yakın aç kaldığı oluyor ama uyanikken bebeğim saatlerce emsede doymuyor.. verdiğim mama miktarının belki 4 5 katı anne sütü iciyordur en az ama doymuyor hep memede kalmak istiyor 5 saat ayiramadigim oldu sürekli aç gibi.. sütüm geliyor baya eminim akıyor ağzından bile çıkarınca neden böyle oluyor.. emsin sorun değil ama fazla içiyor gibi sanki öyle tombik falanda değil 3420 gr doğdu ama bu gidişle tombik olur gibi..