Kızlar gerçekten psikolojim bozuldu artık denemediğim şey kalmadı geçmiyor zeytinyağı, kantaron yağı tahinin yağı, garmastan pomat,ıncıa göğüs ucu kremi, madecassol, bacoderm,göğüs kalkanı hepsini kullandm bebeğim doğru tutuyor bununla ilgili bir sürü video da izledim yara da yok gözüken de ama özellikle sağ göğsümü emzirirken acı çekiyorum lütfen yardımcı olun bu kadar uzun süren oldu mu😢