Merhabalar,oğlum 15 ayına girecek. Elimizi bırakıp kendi kendine yürümeye cesaret edemiyor. Bıraktığı an gözlerini kapatıyor öyle birkaç adım atıp kucağıma salıyor kendisini.. mesela yanında eliyle birşey düşürsün ağlıyor korkuyor, birşeyleri ittireyim, çekeyim zorlayayım huyu hiç yok. Geleyim artılarına ben ve ailem bebeğimizi çok huzurla getirdik bu yaşına. Belki bu sebeple huysuz bir çocuk değil(?) arabalarıyla oynar, müzik çaldığında el çırpar onunla oynadığınız zaman hep güler. Sizlere sorum bebeğim acaba korkak, çekingen mi yoksa sakin karakterli bir bebek mi?