Kızlar merhaba buzluğa attığım sütü çözdürdüğümde içinde böyle buz kristalleri gibi şeyler kalıyor çizgi çizgi . Böyle dümdüz sıvı formda değil. Süt mü bozulmuş anlamıyorum veremiyorum böyle olduğu içinde böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Normal mi yoksa böyle olması