Zipcik Cansuu1 1kol ,2bacak tan asi olcak.tabi o an çok agliyorlar ama sağlık ocağından çıkmadan susmustu bizimki ben hemen emziriyorum bir de aşıdan sonra orda.ates falan olmamıştı herhangi bi huysuzluk da yasamadik
Bahadir1812 Cansuu1 bıgün hemşire bilgilendirdi kızamık aşısı döküntü ateş yapar yumurtaya karşı tepki veriyosa kkzarma döküntü gibi dedi (kızımın yumurta alerjisi var) hatanede yaptır aşıyı dedi
Cennetinsusu Cansuu1 Ayy benim kızımda bugün yaşına girdi yarın aşısı var bnde beklim 🤗 Doğum günü kutlu olsun paşanın 🤗😍
ZeynepAdam Cansuu1 gecen haftalarda oldu kizim iki bacak bir kol. Atesi cok cikmadi 37.5 u gecmedi normalde de asilarda ateslenmiyor. Ama huysuzluk oldu bir iki gun. Ayrica 2 gun normalden fazla uyudu. Kolay atlattik sukur darisi sizin basiniza
Cansuu1 Zipcik öncelıkle cok tesekkur ederım. Nette arastırdım ama 10gun sonrasında bıle ates yapabılıyormus döküntü falan yazıyor korktum.
Zipcik Cansuu1 evet yazıyordu ben de okumuştum.ama şimdi düşündüm de yok olmadı sonrasında da ☺️ gönlünü ferah tut sadece o an iğne vurulurken zor oluyor agliyorlar çok her zamanki gibi 😔
Cansuu1 Cennetinsusu canım sızınde bol yaslarınız olsun saglıkla.. Aşımızı bugun olduk sadece ıgneleri yaparken agladı. Ateslenme falan olmadı ama ben cok az calpol verdim aşıdan sonra agrısı olmadan rahat uyusun dıye. Cok sukur hala da atesi yok.
Dilekcaliskan Bizde olduk aşılarımızı çok şükür şimdilik ateş huysuzluk yok ama aşıların 3 ünüde bacaktan yaptılar