Bebeğim 55 günlük 40 çıkana kadar sürekli uyuyan bir bebekti buaralar hiç uyumuyor 8. Hafta atağı mı bilmiyorum. Size sormak istediğim bebeğimi kendi Haline mi bırakmalıyım yoksa uykuya zorlamalı mıyım. Zira şuan zorluyorum yine de asla uyumadı. Işığı kapadım emzirdim kucağımda tuttum sakince konuştum ninni söyledim emziğini verdim iki saat böyle geçti mama yaptım verdim yine de yok hala uyumadı. En son gündüz uykusuna uyumuştu 5 gibi uyandı hala uyutamıyorum çıldırıcam