Kızlar bebeğim 6,5 aylık bu zamana kadar küçük sallanan beşikte uyudu.Haliyle sallanarak uyumaya alıştı. Ben nasıl odasında ki büyük sallanmayan beşikte uyutabilirim. Poposuna pış pş falan denedim gece bile emzirip sallanmayan beşiğe koyduğumda gözünü açtığı oluyor. Bu konuda tecrübeli anneler deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?