[silindi] Merhaba, ek gıda alışverişi için soruyorum, sizce kaç tane mama önlüğü almalıyım? Birde şu sıvı geçirmez mama önlüklerini öneriyor musunuz (kumaş yada havlu olmayanlar)
Elika00 [silindi] bende 4-5 tane var kullan at bile aldım bi hevesle ama gel gör ki heryer yemek oluyor 😂 mama önlüğü yerine bence kıyafet al giydirilen ben şimdi ondan alıcam önlük hikaye küçükken En azından
Wanderlust [silindi] giydirmeli kolay yikanan uzun kollu olanlardan 1 tane yeter, 1 tane de kisa kollu ve cantaya atmalik tek onluk alabilirisniz. Ben bwl gittigim icin sadece giydirmeliyi kullaniyorum yikayip yikayip yoksa eller kollar yemek 🙈
minnakimm [silindi] hiç kullanmadık ben taktım o söktü bi sinirle asla istemedi kızım mama önlüğü maalesef bekleyin duruma göre alın
Wanderlust gllevla yorni kullaniyoruz mama sandalyesi altina da ortusunden aldim cok memnunuz su gecirmiyor etkinliklerde fln yazin cok kullandim makineye at yika yapiyorum hic birsey olmadi 1 yildir kullaniyorz