Kızlar yorumları okudum da sizinle paylaşmak istedim belki faydası olur bende bir kaçgün önce çok kötüydüm akıntı koku yanma kaşıntı günde 4 5 iç çamaşırı değiştiriyordum doktora gidemedim travazol kullandım ama çok yaktı hiç bir işe yaramadı bepanthol de hiç bir işe yaramadı artık ağlıyordum evde sarı katron yağı vardı ve bir deneyeyim dedim ilk sürdüğümde yaktı bir kaç dakika sonra kesildi bir kere baya bir akınti geldi bütün enfeksiyonu dişarı attı kesildi akıntı kaşıntı ağrı hiç bişe kalmadı gerçekten şiddetle tavsiye ediyorum ben günde 4 5 defa sürüyordum namaz kıldığım için zaten sizi hiç rahatsız etmiyor ve çok rahatlatıcı