Theeaslann Genelde birbirleri ile uyumlu parçalar seçiyorum. Örneğin desenli renkli bir eteğin üzerine siyah ve beyaz uyabilecek tişört alıyorum. Bir de fiziğime yakıştığını düşündüğüm tarza dikkat ediyorum. Mesela düşük omuz oversize bana yakismaz veya kloş yerine düz kesim daha çok yakışır elbise ve etekde. Siz de önce tipinize neyin yakıştigini düşünüyorsanız o tarza dikkat edin alırken. Sonra zaten renk uyumuna dikkat edersiniz. Alt veya üst alırken, dönüşümlü bir renk tonundan da olsa uymasına dikkat ediyorum farklı parçaların. Böylece farklı farklı kombinlemesi kolay ve şık oluyor. Bir de herkesi açan bazı renkler vardır. Size yakışan daha çok güzelliğinizi ön plana çıkaran renkleri tercih edin. Ben kendime turuncu, kırmızı ve pembe tonlarını çok yakıştırıyorum genelde tercih ederim o yüzden. Siz de yakistirdiginiz renkler mutlaka vardır, alırken o tonlardan almanızı tavsiye ederim ozellikle