Bebeğim 10 aylık daha öncede post açmıştım 4 diş birden çıkarıyor galiba normalde bebeğim akşam 8 de uyur sabah 6 buçuğa kadar sadece 2-3 kere uyanır ama bu dişten dolayı hiç uyumuyor uyusada ağlayarak uyanıyor sürekli acaba tetagil işe yararmı eski düzene dönebilir miyiz