Melmus Nurcan01 1 aya kadar 30 mu vermistiniz mamayi emiyor muydu benimde 30 gunluk 40 45 en fazla 60 icio azmi diye dusunuyordum
Ysgl26 Nurcan01 rica ederim ben ikinci ayda ilk 90 yaptım fazla gelmişti sonra hafta hafta arttırarak gittim 60-70-80-90 diye bebek doyunca belli ediyor zaten ona göre ayarlarsınız siz de
Ysgl26 Nurcan01 ilk başta hipp kullandık ama çok gaz yaptı sonra aptamil e geçtik.. şimdi sadece emiyor
Nurcan01 Ysgl26 bende anne sütüyle besliyorum ama bazen kendi beslenmemi ihmal ettiğim için sütüm olmuyor o yüzden veriyorum
Nurcan01 Melmus hayır çok sık mama veren biri değilim ilk başlarda biraz verdim ama baya oldu veemeyeli