Ece51020 merhaba relactaz damlayı her emzirme öncesi vermeniz gerekiyor eğer siz süt ürünleri tukettiysenizz. Arada kaçak lar oluyor o zaman fark ediyorsunuz zaten bebek baya huysuzlasiuor. Bütün paketli gıdalar yasaklı çünkü içinde peynir alti suyu vb. Oluyor süt türevleri.. tavuk bulyon bile yok en basitinden. Poğaça falan canınız isterse evde sutsuz yapın. Hazır paket ekmek yok içinde yine süt ürünleri var. İçeriğini okumadan almayın hiç biseyi özetle. Evde içinde süt yogurt peynir peynir alti suyu olmadığından emin olduğunuz şeyleri yemeniz yeterli. Aslında katı b liste gb duruyo aliskanliklar sebebiyle ama aslında yicek yada kendinizin yapacağı çok şey var. Kendi kekinizi pogacanizi yapabilirsiniz ekmeginizide gerekirse. Ama gerçekten dikkat ederseniz relaktaz damlayı sik kullanmaniza gerek kalmaz dediğim gb kaçak durumlarda kullanirsinizz bebek asiri gazli ve huysuz oluyor sonra hemen fark ediyorsunuz aaa bak şunda süt ürünü varmış diye. Ben tam tahıllı ekmek almıştım içinde süt ürünleri varmış pakette yazıyordu yedim emzirdimm oğlum sancidan kıvrım kıvrım kivrandi ve çok ağladı ama ekmekte olabilecegini düşünmeden okumadan yemiştim sonra hazır herseyin okunmasi kanaatina vardim. 6.ayda duzelmisti bizim