Kızlar merhaba hayırlı akşamlar, kızım 2 ay 20 günlük düzenli gaz masajı yapıyorum toto masajı yapıyorum ama malesef gazımız bitmiyor mama içiyor sanırım mama yapıyor ama farklı bir mamaya geçmeyi denedim maalesef içmedi sadece hipp içiyor şuan sap simplex kullanıyoruz 1. Aydan beri ama etki etmiyor etseydi bu kadar sancı seçmezdi sanırım sizin önerebileceğiniz başka damlalar var mı? Lütfen yardımcı olur musunuz, 3. Aydan sonra gaz sorunu rahatlıyor mu lütfen rahatlasın çocuk can çekişiyor ya 😓😓