Buse-94 gamzeyalcin yoktur tabiki uyumasın yapıcak bişey yok bi şekilde uyucak yorulcak pes edicek illa ki daha yenidoğan böyle olması normal değil mi sence ? Tabikide uyumayan bebek zor ben 5 ay sabah 5 buçuk 6da uyudum gazı vardı uyuyamıyoduk uyku damlası bile kullanmadım yazıktır yapma bence yani
Dilaraortacc gamzeyalcin ben rezene kimyon ve anason karıştırıp içiyorum bebeğe sakinlik veriyor doktorum da sakınca görmedi süt kaliteni de artırır bu çay dedi
Ysgl26 Yok artık rakı içirin direkt bayılsın.. bebeklere süt ve mama dışında bişy verilmez..neden uyumuyor belli ki bi sıkıntısı var ya karnı aç ya altı pis ya gazı var ya da acıyan ağrıyan biyeri vardır
MiraySahin 20 günlük bebek gece-gündüz ayrımı yapamaz. Gece uyanık kalıp gündüz uyuyabilir cok da normaldir. Lütfen öyle saçma islere kalkışmayın. Hiç mi görmediniz, duymadınız 6 aydan önce verilmeyeceğini? Yani 2022 yılında yaşıyoruz ya hic mi araştırmadınız?