ArzuOguz canım şöyle söyliyim hiç illa süt içsin diye uğraşmadım. Mamayı kendi içmek istemeyince ballı süt deniyim belki içer dedim ısıtıp koydum biberona içti. Tam uykuya dalacakken deneyin bence, ılık ve biraz bal koyuyorum keyifle içiyor. Keçi sütü varsa onu içer yoksa köyden inek sütü getirtiyoruz onu içiyor. Şu zamanda çocuğumu tamamen organik besinlerle besliyorum diyen varsa helal olsun derim, köydeki ineklere bile ilaç veriliyor süt verimi fazla olsun diye. Süt vermeyin yoğurt verin diyorlar ya yoğurdu mayaladığımız sütte katkılı yani, oğlum sütü seviyor ve içiyor bu kadar basit