Karaduman54 cajim Allah bagislasin,
Hepimiz ayni zorluklari yasadik…
Daha bebegin cok kucuk, ve sekeri cabuk dusuyor, geceleri 2 saati gecme, aslinda sariligi yok ise doktorun belki 3 saat de onerebilir, ama zaten kisa bi donem, ben 2 saati gecmemeistin geceleri beslenmesinde…
Benim kizim cok agir sarilik yasadi, sariliktan oturu uyanmiyordu, onu uyandirmama yarim saat suruyordu…
Etrafinda belki aciksa uyanir diyenler vardir, oyle ise dinleme, yenidoganlarin uyandirilmaya ihtiyaci var🥰