1bal1badem ipek_dfn22 evet bebimkide böyle atletine şey olurdu bebeğiniz bir olmazsa doktora götürün ama eğer sarımsı akıntısı varsa bende öyle yarım yarım duatu hemen birşey ile orayabtoz döktü ve anında bir gün sonra düştü
ipek_dfn22 1bal1badem yok akıntı kanama ve şükür yok sadece kuruyan parçalar küçük küçük dökülüyor o kadar bakalim bir iki gün içinde dusmezse eğer gotururum
Aysunnn65 ipek_dfn22 Ah bu kaynanalarrrrrrrrrrrrr benimkinide ver yikiycam dedi vermedim göbek bağı düşene kadar bekledim sonra kendim yıkadım