Tomris4646 Merhaba kızlar oğlum mama ağırlıklı besleniyor dolayısıyla biberon kullanıyoruz gün boyu önce unibaby sonra green clean emZik ve biberon temizleyici ile denedim yıkamayı ama ellerim hep yara oldu ve asla iyileşmiyor önerisi olan var mı ?
GizemDmlSak Tomris4646 normal yikiyorum duruluyorum kaynar suyla tekrar duruluyorum sonra kaynamis suyun icine koyuyorum 🤷♀️🤷♀️
iraz90 Tomris4646 Bende mama ile besledigim icim devamli kullaniyorum ebebekten aliyorum baby me likit emzik ve biberon temizleyici kullaniyorum ilk gunden beri memnunum tavsiye ederim
Tomris4646 Önceleri ben de suyla yıkayıp kaynatıyordum ama pamukçuk olunca mecbur temizleyici kullanmak zorunda kaldım ellerim alerjik olduğu için yara oldu hep :(organik Benin kullandığım ürün de oysa ki