Snmkskn merhaba. Benim bebeğimde de gaz sorunu var. Ben sütüm yetmediği için mama da veriyorum. Doktorumuz bana inek sütü alerjisi olabilir diye süt ve süt ürünleri yeme dedi ( peynir yoğurt kaymak tereyeğ gibi). Şu an yemiyorum. Mama değişikliği de yaptık. O kadar ilaç denemişsiniz belki sizin sütünüzden süt ürünlerine alerjisi olduğun için olabilir mi? Doktorunuz daha iyi bilir belki yardımcı olur diyerek yazdım.